Blender,
software libre zoragarria, ariketa zehatzak gauzatuz erabiltzen has
gaitezke, programa guztia ezagutu beharrik gabe. Esate baterako,
zientzia arloko gaietarako aproposa izan daiteke. Horrela,
mikroskopian ikusten diren eremuen simulazioak sor ditzakegu:
molekulen egiturak, atomoenak, zelula, zuntz edo ehunenak. Modu
zehatzean sor ditzakegu organo eta espazioak, testurak eta koloreak
landuz. Nahiz izanez gero, modu eskematikoan ere sor ditzakegu
eszenak. Ondoren, animazioak, mugimenduak edo sor daitezkeen prozesu
zientifikoak simulatu ditzakegu.
Arlo askotarako
balioko ligukeen software librea daukagu eskuetan. Natura
Zientzietatik atera gabe, landare eta izaki bizidunen egitura eta
garapenak sor daitezke: hezurrak, azalak, prozedura naturalak, eta
abar luzea.
3. kapitulu honetan
Zientzia arloan murgilduko gara, Blender ezagutuz, animazioak
ikasteko. Lehenik eta behin, atomoaren egitura sinplea sortu eta
elektroiak mugitzen ikasiko dugu. Ondoren, modelatua berrikusiz,
molekula baten 3D egitura posiblea sortuko dugu. Animazioa
grabitatearen arabera ikusteko, objektuen arteko talkak ikusiko
ditugu, fisika arlorako balioko ligukeena. Animazio dinamikoak
ondoren.
Kapitulua amaitzeko
sumendia sortuko dugu. Kea eta sua nola egin ikasiko dugu, modu azkar
eta errazean. Testurak argazkien bidez nola txertatu birpasatuko
dugu. Eta mendiak nola egin ere ikasiko dugu.
Ondorioz, esan
daiteke, Blender softwarearekin 3D moduan sor daitezkeela ikasgelan
ikasteko edo azaltzeko erabili behar diren eszena edo eremu digital
gehienak. Sormenak eta lan-ahalmenak izango ditugu muga bakarrak.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina